انجمن پرش عضله

پرش عضله - پرش ماهیچه - نبض عضله - فاسیکولاسیون - فاسیکولیشن - پرش اندام

انجمن پرش عضله

پرش عضله - پرش ماهیچه - نبض عضله - فاسیکولاسیون - فاسیکولیشن - پرش اندام

نظر دکتر سیفی پرش عضله تمام بدن

یاسین می‌گوید:

با سلام خدمت دکتر عزیز
26 سال سن دارم مدتی هست تغریبا میشه گفت یک ماه که پرش عضله پیدا کردم در تمام عضله هام تجربه داشتم در طول این یک ماه پاهام ودستم بیشتر بوده،گرفتگی و انقباض در عضله دارم بیشتر در پاهام،احساس بیحالی شدید و خستگی زیاد دارم،ضمنا انگار حالت اینکه سوزن یا گاز گرفتگی در عضله هام حس میکنم انگار برق گرفتگی ضعیف در عضله هام دارم وقتی میایستم انگار احساس ضعف در عضله هام دارم.وقب خواب شدید تر میشه آزمایش خون دادم کم کاری تیروید ندارم و کم خونی هم ندارم فقط یک خورده ویتامین دی کم بود 8.4 بود.
اmri از مغز و گردنم گرفتم نرمال بود،
Emg هم چیزی نبود نرمال بود،
دکتر چشم هم معاینه کرد گفت چشم سالم هست.
اخواهش میکنم تشخیصتون رو بگید ممنون میشم

  • دکتر سیفی می‌گوید:

    (این نوع علائم حسی متغیر و ناپایدار اغلب نشانه بیماری عضوی نیست و غالبا حاکی از اختلال اضطرابی و ترس از بیماری است. اغلب درمان موارد روان تنی و وسواس خود بیمار انگاری خیلی مشکل تر از درمان بیماری عضوی است، کنترل این مسئله چالش زمان بر روان پزشکی است.)

نظر دکتر سیفی (پرش عضله)

علی می‌گوید:

با سلام خدم دکتر عزیز حرف شما رو گوش دادم وشروع به درمان کردم خدا رو شکر پرش عضلات کم شده ومی تونم بگو ناپدید شد ولی متاسفانه حتی در خواب این افکار وسواس گونه رهام نمی کنه مثلا. امروز کشیک. بودم وقتی برگشتم خونه خسته بدون هیچ گونه افکاری به خواب رفتم ودر خواب متاسفانه افکار بیماری خاص که اصلا دوست. ندارم اسمش ببرم به سراغ اومد وبعد از خواب کلی اذیتم کردم متاسفانه دکتر می گه این از عوارض استرس که تا مدتی تو بدن وذهنت. باقی می مونه ومی گه پرش عضلانی اون هم به صورت بزرگ قطعا از استرس کمبود خواب وخستگی متاسفانه شغلم خواب وارامش از من. گرفته البته اینجا می ام تا در دلی با شما کنم چون احساس می کنم به کسی مشکلاتم می گم حالم بهتر می شه فکر می کنم دچار افسردگی شدم البته با توجه به اینکه مدتی هم روانشانسی خودم این حرف می زنم یه سوال اساسی که داشتم تفاوت میو کلونوس که متخصص مغز اعصاب می گه من دارم با فاسیکلاسیون چیه واقعا اگه یه پزشک متخصص مثل شما جواب بده شاید مشکل خیلی ها رفع بشه چون سایت ای ال اس ایران رفتم خیلی ها مشکل من داشتن واقعا اگه یه وقتی بزارید ویه جواب بدید خیلی متشکر می شم از شما البته ببخشید خیلی وقت می گیرم از شما من حالا حالا از شما سوال خواهم پرسید.

  • دکتر سیفی می‌گوید:

    تنها راه موفقیت درمان وسواس ، خود بیمار انگاری، بریدن کلی از علائم و مشغله های مزاحم فکری بیماری جسمی است، هرنوع برگشت به حاشیه بیماری جسمی درمان روان تنی را از ریشه میزند.